torsdag 11 april 2013

Stuck In The Moment - Part 4

Hej! Förlåt att jag inte har skrivit något, och vet inte hur mycket jag kommer skriva den nästa veckan, för jag har ganska mycket med skolan just nu, men ska fösöka. Tack till er som kommenterar, uppskattar det verkligen!♥
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Då jag kom in fick jag ganska snabbt ett sms av Justin var det stod. " Hade verkligen super kul med dig idag. Du får mig att glömma Selena, och bara ha kul. Ses!:*" Jag log och gick och lade mig efter en stund.

Nästa morgon vaknade jag och märkte att någon låg bredvid mig. Jag vände mig om och såg att det var Justin! Han hade sina armar omkring min mage och sov. Han var så söt då han sov, men vad gjorde han här?!
- Justin! skrek jag och drog mig bort från honom.
- Vad är det, sötnos, sade han nyvaket och satte sig upp.
Jag steg upp ur sängen och visste inte vad jag skulle säga.
- Vad gör du här?
- Jag vill vara med dig, sade han.
- Vi är bara vänner, Justin, sade jag. Hur kom du in då?
Justin såg förvirrad ut, men var ändå jätte söt. Jag kunde inte vara sur på honom, men på samma kan han inte heller bara komma in till mig och sova här, när vi knappt känner varandra.
- Jag trodde att du tyckte om mig, sade han och såg lite ledsen ut. Och dörren var öppen, för dina föräldrar var ännu uppe då jag kom, men de såg inte mig.
- Justin! Du kan inte bara gå in i folks hem sådär, och såklart jag tycker om dig, du är ju perfekt! sade jag och satte mig ner på sängen igen.
- Förlåt, jag trodde bara att du skulle bli jätte glad, sade han.
- Jag är glad, för då kan vi hitta på något idag.
Justin log och vi steg upp och klädde på oss.

Då vi kom ner till köket för att äta morgonmål satt mina föräldrar där. Mamma fick stora ögon och pappa satte ifrån sig tidningen.
- Va? Är du Justin Bieber? frågade mamma, och jag himlade med ögonen.
Han nickade och skakade hennes hand.
- Vad gör han här? frågade pappa mig.
- Vi är vänner, och han sov över här inatt, sade jag.
Pappa reste sig upp.
- Nej, han är en kändis, du ska inte bli kompis med en sådan! De vill bara ha uppmärksamhet och pengar. sade han och drog mig bort från Justin, som såg lite förskräkt ut. Ut härifrån, och våga ens att säga hej till min dotter igen!
Jag började gråta och ville springa efter Justin, men pappa höll i mig. Först då Justin hade gått släppte han mig.
- Vad har du gjort?! Justin är inte som andra kändisar! Jag är faktiskt 18, jag får själv bestämma vem som är mina vänner, skrek jag.
Jag sprang ut efter Justin och hörde min mamma skrika till pappa om hur fel detta var.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mer?

2 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på nästa del! :)

    SvaraRadera
  2. Ska du inte fortsätta skriva? Kollar in här rätt ofta för att få läsa nästa del..

    SvaraRadera