lördag 30 mars 2013

Stuck In The Moment - Part 2


Jag och Mia följde efter Justin tills vi kom in i ett medel stort rum, med en soffa, ett långt bord med mat och godsaker och kläder hängade på stativ. Vi alla tre satte oss ner och han bjöd oss på dricka.
- Så, varför är ni beliebers? frågade Justin igen, och log mot mig med sitt urgulliga leende.
Mia började, och jag lyssnade, fast jag redan visste varför.
- Du gör mig glad, utan dig skulle jag inte ha någon förebild, ingen bra musik att lyssna på, och mitt rum skulle se tråkigt ut utan alla snygga posters på dig. Du är snygg och väldigt duktig på allt du gör!
-Aww, tack! sade Justin och kramade om Mia, som såg urlycklig ut. Och du då? frågade han med det söta leendet igen. Jag kunde inte göra annat än att le tillbaka.
- Jag har aldrig riktigt haft så mycket vänner, och just nu har jag bara Mia, som jag älskar. Jag har altid viljat bli en skådespelare, men alla har sagt åt mig att det aldrig kommer gå, men jag började tro på mina drömmar igen pågrund av dig. Jag har så mycket att tacka dig för, jag skulle inte vara den jag är idag utan dig, sade jag och kände tårarna i ögonen.
Justin tittade på mig med lessna och stolta ögon.
-Hur gullig får man vara. Jag tackar dig för att du är en belieber, utan er skulle jag inte vara den jag är idag, sade Justin med tårar i ögonen, och kramade om mig. Men nu måste jag byta om, ni får gärna stanna om ni vill.

Det gjorde vi, och jag såg honom utan skjorta! Herregud, vilken kropp! Han är så snygg. Nu var det inte länge före han skulle upp på scenen.
- Du Justin, sade jag med en liten klump i halsen, medan han satte på sig sin mikrofon.
Han kollade upp på mig.
- Är du med Selena ännu eller? Och om du inte är med henne, så har du fortfarande känslor för henne? 
Justin tittade ner i golvet.
- Nej, jag är inte med henne mer, och kommer inte vara det heller, hon stack, och jag har inga känslor kvar för henne, it's over, sade han bestämd, och jag frågade om han var okej, och han log och pussade mig på kinden. Nu gick han upp på scen och jag och Mia i publiken.

EFTER KONSERTEN
Vi gick ut och satte oss i bilen. Jag såg Justin komma springade mot oss just när jag skulle köra iväg.
- Justin, vad gör du? sade jag då han var vid mitt fönster. Är du inte riktigt klok, tänk på alla fans som är här!?
-Lugna dig bara, sade han. Jag kunde inte sluta tänka på er, så kan jag få era numror?
Mia gav sitt och jag mitt och jag var ju väldigt glad över att han ville ses igen. Jag kollade snabbt twitter då Justin gick in igen, för att se om Justin hade skrivit något om konserten idag. Och ja det hade han. "Tack Kanada, för en fin kväll! Det är här jag växte upp, och det kändes bra att sjunga här igen.<3" Jag log och såg att han hade skrivit om mig! "Träffade många beliebers idag, men en gjorde mig extra glad. Tack för det Sarah!" Jag visade det inte till Mia, för jag ville inte att hon skulle bli ledsen, så jag bara körde henne hem med ett leende.

1 kommentar: